دانلود پایان نامه|دانلود پروژه|دانلود طرح توجیهی|دانلود مقاله

دانلود و خرید پایان نامه،پروژه،طرح توجیهی،مقاله تمامی رشته ها

دانلود پایان نامه|دانلود پروژه|دانلود طرح توجیهی|دانلود مقاله

دانلود و خرید پایان نامه،پروژه،طرح توجیهی،مقاله تمامی رشته ها

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
دانلود پایان نامه|دانلود پروژه|دانلود طرح توجیهی|دانلود مقاله
با سلام خدمت شما بازدید کننده عزیز
در این وبلاگ پروژه ها،مقالات،پایان نامه ها و..... برای تمامی رشته ها قرار داده شده است
برای تهیه پکیج کامل رشته ها پیام بفرستید

آیدی تلگرام: miladahora69@
ایمیل: milad69ahora@gmail.com

موفق و سربلند باشید
آرشیو
آخرین نظرات


بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

 نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری


چکیده:

بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه کرد.

کار تهیه یک برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه کرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود. 

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

متاسفانه به علت عملیات بروزرسانی، موقتا امکان ارسال نظر و نظرسنجی مطالب غیر فعال می باشد.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی